9 ocakta 15 aylık olacak oğlum hala anlamlı kelimesi yok sadece su (bu) diyor bol bol konuşuyorum fakat pek oralı değil ismi ile çağırınca genel olarak bakıyor saklambaç oynamayı seviyor canı isterse alkış bay bay yapar çirkin ol deyince yapıyordu onu bıraktı başlığımız var balık nerde deyince bakıyor ama içim rahat değil komut verdiğimde yapmıyor topu getir vaya at gibi acaba ben mi fazla evhamlıhım doktora gitmem de fayda var mı