Elifffvvv süt bebeği kabız olmaz demişti doktorumuz . 10 güne kadar müdahale etmiyoruz . Muhtemelen gazı var . Gaz masajı yapın , karnına ayak altına hatta avuç içine masaj yapın . Karnını alakalarını sıcak tutun . Havlu ısıtıp yakmadan koyulabilir . Emzirince iyice çıkarın gazını videolar izleyin etkili gaz çıkarma . Beyaz gürültü ya da nazar duası açın sakınleşşin . Gaz damlası da kullanılabilir onu doktora sormak gerek aklıma gelenler bunlar . Ama kabız değil emrin olun ☺️