Herseyimmmmm Kızlar oğlum 2 yaşına bastı hala göbeğim 4 aylık gibi duruyor bu normal mi. Herhangi bir egzersiz ya da spor yapmadım hiç. Bu kadar da olması normal mi. Tedirgin oldum.
InancDemir20 Herseyimmmmm benim oglum 3,5 yasında göbek hala var oda gırtlagımızı tutmadıgımız için bence😁
Ogretmenannex Herseyimmmmm duvar pilatesi ya evde pilates hareketleri açıp yapın hemen gider ama spor olmadan zor .
miniklerinannesii00 Herseyimmmmm bende üçüz doğum yaptım bebeklerim 3 aylık ama göbeğim 6 aylık hamile gibi rahim toparlayıcı korse giyiyorum daha sıkı şeyler giymek istiyorum ama çok sıkı giyinmek doğru değil dediler napıcam bende bilmiyorum
Herseyimmmmm Napacaz ya benim 5 miyomum vardı 1 sene önce kontrole gittim ondan mı diye düşündüm doktora gidecem ama sanirim herkes boyle