babybabyt ben sezaryenden çok korkuyordum zaten hiç istemeyerek acil sezaryene alındım, ameliyata girerken ki psikolojik durumumdan mı ne bilmiyorum çok panik oldum batigon filan sürerken hissediyorum diye bağırdım sakinleştiri yaptılar ameliyat iyiydi de çıkınca odada hapşırdım dikişlerim patladı filan sandım çok ağrım oldu bide zırt pırt hemşireler bacaktan iğne yapıyolar ya kasıyodum hep kendimi ne bileyim acı eşiğim mi düşük çok çok zorlandım ben hemen sonrasından itibaren. En azından hastanede ki süreç biraz konforlu geçerse daha iyi olur benim için