Sezaryen olalı 26 gün oldu bebeğim çok gazlı zaten benimde dünden beri midem ağrıyordu bugün akşama doğru acillik oldum geldik doktor çok fazla gazın var sezeryan sonrası oluyor böyle dedi var mı bunu yaşayan bebeğimin gazlı olması da bu sebepten mi acaba 🥺😔