semakutl ben 34+6 da doğum yaptım acil sezaryen. Normalde 31 de geliyordu biraz daha tutalım dediler. Kilosu 1600 1800 arası gözüküyordu. Çıktığında Allaha hamdolsun 2210 grdı. 10 gün yoğum bakımda kaldık sonra eve getirdik. Prematüre bebişler Allahın izniyle çok çabuk toparlıyor hayırlısının olmasıçin dua edin, 🥰💝