senemtemur Çok yoruldum ne yapacağımı da bilmiyorum bebeğim ne beni emiyor ne biberonu birinden birine bari istese sorun değil sağıp vereceğim ya da mama ile besleyeceğim ama ikisinde yok ne yapacağım bir fikir