ipek3435 Dalpa 29 kasımda normal doğum yaptım 11.000 vermiştik ama ocaktan sonra güncellenmiş olabilir. Doğum için mükemmel bir hastane vereceğiniz her kuruşu hak eder
topitanemm ipek3435 merhabalar hangi doktor doğumunuzu gerçekleştirdi acaba , bende orayı düşünüyorum esra hocayı duydum ama emin değilim biraz riskli preklemsi geçirdim
ipek3435 topitanemm merhaba Aytekin hocayla gerçekleştirdim sonsuz tavsiye edebilirim ebesinden yardımcı hemşiresine hatta ameliyathane görevlisine kadar çok iyi insanlardı. Çok geçmiş olsun 🙏🏻