defnecbk doktorlar reflüyü tamamen kesilmez diyorlar çünkü bebek kustukcs rahatlıyor onu atması lazım sadece ilaçlar ile hafifletmeye çalışıyorlar biz Motis kullanıyoruz haa kusuyor gene ama ili zamanlara göre daha as kusuyor mesela eskiden günde 10 15 kere kusatdi şimdi daha as birde emzirmeden sonra gazi çıkıyor ya çocuğu çok sarsmayın hıçkırık çok tutar arada öksürür mesela gece çok dikkat et yan yatır gerekirse reflü yatağı al Allah korusun ama sonra geçecek bazısını 1 yaş bazısı 4 ay umarım ek gıdaya başlamadan geçer şeninde benimde