hnnl doğum yapalı 19 gün oldu sezaryenle doğurdum. Göbeğim korse takınca dümdüz ama çıkarınca biraz sarkık ve var gözüküyor. Sabah kahvaltı ve akşam yemeği yiyorum sadece birde şekerim çok çabuk düştüğünden tatlı arada egzersiz yapmak için henüz erken mi bilmiyorum ama sarkan göbeğim rahatsız ediyor