Merhaba 1 buçuk aylık kızım üç haftadır çok kusuyor dün doktora götürdüm doktor normal deyip gaviscon şurup yazdın. Dün akşamdan vermeye başladım ama bugün her zamankinden fazla kusuyor her sütümü verdiğimde her mama verdiğimde çıkarıyor. Ve artık açlıktan ağlıyor. Bu şuruptan dolayimi böyle daha fazla oldu acaba