45 günlük bebeğim biz de aynı süreçten geçtik, 3800 doğdu 3500 e düştü mamayla destekledik doğum kilosuna ulaşsın diye. Günde 5 kez 30-40 ml arası verdik. O sırada emzirdim de emzirince süt de geldi. Ama asıl süt getiren şey sağım yapmak bebeğe mama verirken sağım yapabilirsin o baya etkili oldu ben de. Şimdi kilosu 4200 mamayı bıraktık. Haliyle kilo alımı da yavaşladı. Gayet normal ben de aynı şekilde kafayı yiyordum çocuk anne karnında daha iyiydi diye 🤣 ama sakin kal geciyo 🥰