Sağlık ocağı ikinci kere topuk kanına çağırdı ama herhnagi bir değer yüksek filan demedi. Onlara da sadece yeniden n demişler. Sizden yeniden istendiyse sebebi söylendi mi yoksa sadece gelin yine verin mi dediler? Kan tam emmedi mi acaba diye düşündüm yada kayıp filan mı oldu diye çünkü yüksek çıksa söylerler gibime geliyo