Yaklaşık 3-4 ay önce haşimato olduğumu öğrendim eothrox başlandı 50 mg ilk 1 ay herşey harikaydı sütüm de düzeldi şikayetlerim de kayboldu hatta regl de oldum. Sonraki ay şikayetlerim tekrar başladı regl düzensizliği başladı. Tahlil veriyorum sınırda çıkıyor dozunu değiştirmiyor daha doğrusu doğru düzgün ilgilenmiyor doktor değiştiricem özele gidicem ama 25 ini bekliyorum kadın doğuma da gittim bi sorun yok diyor. Ama sütüm çok çok azaldı kızım emmek istemiyor sinirleniyor. Sizin başınıza geldi mi ne yapıcam ben bilmiyorum aklım o kadar bulanık ki herşeyi hatırlamakta zorlanıyorum üşüyorum hep uyku hali gerçekten çok sıkıldım bu durumdan akıl verin lütfen ya