elifbarcin65 Kızlar 1 . doğumda meme çıkmıştı şimdi 2.dogumunda oldu baya meme oluşmuş çok üzgünüm morelim çok bozuldu 40 gün oldu dugum yapalı . hem kabızlık hem kanama var memeler kaybolmuyor dimi ameliyat şart 😭 (Her iki doğumda aşırı zordu)
[silindi] elifbarcin65 merhaba ablam sezaryen oldu kabızlık kanama olmadı tuvalette ama poposunda bir şişlik çıkıntı olduğundan bahsetti o basur mu oluyor bilgisi olan var mı acı kanama yok doğum sezaryen
lAmMelodi elifbarcin65 Ben sezeryan oldum bendede çıktı canım çok yanıyor bazen.Özellikle tvolete gidip geldikden sonra ağrısı kuyruk sokumuma kadar vuruyor.
Dalpa elifbarcin65 ben sezeryan doğum yaptım ama bende hamilelikte oldu kanda geldi krem var burdan onerebiliyor muyum bilmiyorum bana şifa oldu tabi geçirmedi ama kanama olmuyor hemen düzeltiyor dikkat ediyorum hep
ayan95 elifbarcin65 doğumumda ıkınmaktan benimde felaket memelerim oluştu şimdi de kabız oldukça çıkıyor ve kanama yapıyor sanırım ikinci doğum yapsam ameliyatlık olurum 😞
elifbarcin65 Ardenaden şaşkınım şuan sezeryanda da oluyormus demekki ,bir daha çocuk düşünmüyorum ama olurda hamile kalırsam sezeryan olurum diyordm o da aynıymış kadın olmak ne zor Allah yardımcimiz olsun
Sesimgeliyomuuu elifbarcin65 procto gleyvenol diye bir fitil var al bana doktorum onermisti hemen gecirdi benimde cicek gibiydi cok afedersiniz
elifbarcin65 Sesimgeliyomuuu memelerde mi geçti anlamadm canm meme kaybolmaz ki ya eğer öyleyse çok dua ederim sana