Kızlar 19 aylık kız bebeğim var oyun atölyesine yazdırmayı düşünüyorum Ben ailemi uzak olduğum için farklı bir şehirde olduğu için bebeğime hep kendim baktım Kayınvalidem de rahatsız zaten çok bakamıyor Ben de göndermiyorum güvenemiyorum yani çünkü bebeğim çok zor duran bir bebek kış olduğu için de çok fazla dışarıya karmadım ve çok fazla akranı yok Bundan dolayı da 2 aydır çekingen ve utangaçlık var yani başkalarının yanında biraz çekinen bir bebek Bundan dolayı bir oyun atölyesine yazdırmaya karar verdim fakat ebeveynli olana mı yazdırayım ilk bir alışsın Yoksa tek olanlar da var böyle bırakıyorsun bebeğini kapıda bekliyorsun o şekilde mi yapayım açıkçası Ben hazır değilim şimdi bir tane Oyun Atölyesi ile konuştum bana yakın olan bana dedi ki bebeği hani tek bırakma Ben de dedim ki hani önce bir ebeveynli olsun Hani ben Bir yanımda bulunayım çocuk Eee oraya bir alışsın Bir akranlarıyla bulsun ama o bana dedi ki işte Öyle olsa dahi bile alışamaz falan dedi ama ne bileyim ya ben de öyle düşünmüyorum hani ilk benle bir girse ebeveynli bir gruba Ondan sonra hani tek bırakmayı denesem sizler ne düşünüyorsun şimdi çok kafamı karıştırdı başka bir oyun atölyesini aradığımda da ebeveyn Ne o yani normal anneler var bebekler var sizler ne yapardınız artık Bebeğimin utangaç çekingen olmasını istemiyorum arkamlarıyla vakit geçirmesini sosyal olmasını istiyorum ama birden de tek bırakmak doğru olur mu arkadaşlar bana yazabilir misiniz yani bir psikolojik bir travma yaratmak istemiyorum birden bırakınca da bana yazarsanız veya deneyimleyen bebeği böyle olanlar bana yazarsa çok sevinirim