Defnem36 Slm sevgili anneler doğumuma 2 haftadan az bir süre kaldı ve sezeryan olacam size sorum 🤔 sizce hastahane için pijamaı yoksa gecelikmi rahat?
sutlukopuklu Defnem36 önden düğmeli almıştım giydiğim bedenden bir büyük beden almıştım çok memnundum
biee23 Defnem36 Bedenimden geniş düğmeli pijama takımı aldım gayet rahattı ama tabi gecelikte çok rahat olur
Defnem36 Aselincimom bende kararsız kaldım dedim bı sorayım deneyimli anneler çoktur anaziňdan içim rahat olur
Defnem36 happyy_momm bende ilk sezeyanda öyle almıştım ama sanki gecelik daha çok tercih ediliyormuş dikkatimi çekti net emin olayım ona göre alayım dedim sutlukopuklu benimde ilk gebelikte öyleydi fakat bu kez kararsız kaldım
Aselincimom Defnem36 gecelik al rahat et🥳 Hayırlı doğumunuz olsun inşallah sağ Salim bebişini kucağına almayı nasip etsin Rabbim 🫶🏻❤️
Defnem36 biee23 gecelik diyenler daha çok gibi rahat olsun istiyorum bende malum sezaryen zaten zor erkapdan tşkler canım
tultanhanim Defnem36 önden düğmeli pijama takımı almıştım ama giyemedim, hastanedeki önlüğü giydim gecelik alırım şimdiki aklım olsa Sezeryan oldum bu arada
agamyeterbeniptalim Defnem36 ben hem önden düğmeli pijama hemde gecelik almıştım gecelikle daha çok rahat ettim
Poly-ana Defnem36 Bence gecelik çünkü pijamayı indir kaldır tuvalette ve dependle zor oluyor gecelik sıyırıver bırak rahat oluyor