mrs_moomm bende çok paniktim yetmiyor diye aynı şekilde bendede oluyordu ama doyduklarını anlamadığıiçin muhtemelen sakinleşmek içinde emmek istiyorlar doktora gidince anladım yettiğini biraz zayıf doğmuştu 2890 doğdu bir haftada 2700 e düşmüştü ki kıyafetle tartılmıştı doktor değişikliği yaptım o 2500 olarak yazdı kıyafetsiz tartıyor her gitmede 42 günlükken 4200 olmuş dedi çok iyi kilo alımı var dedi sen kiloyu takip et bez sayısını takip et eğer şüphelerin var ise