Pofudukkk Selam arkadaşlar, Göğüs pompası olarak Kiwi markasının pompasını almıştım fakat çok kısa sürede bozuldu. Lansinoh almayı düşünüyorum kullananlar var mı acaba memnun musunuz?
Eylulalyamom Pofudukkk sadece sağım yaparak besliyorum bebeğimi başından itibaren lansinoh kullanıyorum aşırı memnunum asla acıtmıyor çekişi çok güzel, dışarıda kullanmak için de ebebek‘ten eller serbest pompa aldım o da fena değil memnunum ama lensinoh kesinlikle çok güzel
yaren6713 Pofudukkk lansinohun tekli pompasını kullanıyorum memnunum fakat 1 adet şarjlı edineceğim ben şahsen.. sağım yaparken işlerimle ve bebeğimle ilgilenebilmek adına..
aslisdiyebiri Pofudukkk 6yil evvel ilk ogluma 9.a5 ay sagiam yaptım sindi de ikinci oğlumda tekrar kullanıyorum çok memnunum lansinoh elektrik li pompa
Eylulalyamom Pofudukkk dışarıda pille de kullanılabiliyor ama duruşu Sıkıntı olabiliyor bu yüzden ben şarjlı olanlardan aldım dışarıda onu takıyorum ama misafirliğe gittiysem yine lensinoh kullanıyorum
yaren6713 Pofudukkk evet kabloluyu da gece sakin vakitte ya da power pumping yaparken kullanmayi dusunuyorum