Mercimegim_melegim Arkadaşlar ben sabah yumurta sarısı lor peynir bebe bisküvisi veriyorum öğlen yoğurt meyve akşam çorba meyve veriyorum. Az mı geliyor hep mi çorba vereceğiz sizler farklı neler yapıyorsunuz yardım edin hep çorba yapmaktan sıkıldım 😁😁
Mrymtny Mercimegim_melegim ayyy en çok merak ettiğim sürekli kendinle çeliştiğim konu . 😬ben çorba meyve ve yemeklerden veriyorum . Yemekleri ona göre yapıyorum o da yiyiyor. Çalıştığım için sabah kahvaltısını oturtturamadım daha büyük vicdan azabı çekiyorum 😔
Dogubebekanasi Mercimegim_melegim sabahlari lor avakoda yumurtali omlet. ogleden sonra meyveli yogurt aksam sebzeleri haslayip onune koyuyorum ya da corba yapiyorum. mercimek corbasi kiyma ve bakliyatlara baslayacagim
Huri Sabahları pankek yapıyorum bazen bebeklere göre tabi kek deniyebilirsin köfte yapıyorum onu minik minik veriyorum sulu sebzeli pilav tarzı yemek balık ver demiş ti ebemiz yarında onu denincem inşallah 😂😂😂 aklıma bu kadar geliyor
Orkidemm Mrymtny vicdan azabimi ben oleyim o zaman kiz. 8 ay 18 gunluk. Lokma sokmadı agzina. Tadim bile yapamadik asla kabuk etmedi ek gidayi. Kahrolmuş durumdayım