Sizinde öyle mi toplam 1 saat uyudu ve saat 6 artık. Her gün böyle canım çıkıyor. İlgi istiyo tek bırakamam iftar yetiştiremiyorum. Yere oyuncak koyup yanıma alıyorum yanında oturmamı istiyo aglıyo ama bu yeni değil doğumdan itibaren nerdeyse. 7.5 aylık doğdu dogalı uyuma süresi 20 30 dk. Okadar yorgunum uykum var ki. Uykuya dalamıyorda. Kollarım kopuyo artık. Biraz önce ağlama krizi geldi bana komşum geldi ne oldu diye. Sinirlerim yıprandı. Günde bir saat. Yarım saat sabah öglen 1 de uyuyo 1.30 kalkıyo ve 9.30 a kadar ayakta. Hiç bir işimi yapamıyorum. İşi güç kalsın dicem ben dinleyemiyorum. Uyutmak için yaptıgınız bişey var mı veya düzelir mi ya hep böyle mı gidicek