humeyradmn ortalıkta çok fazla yanlış bilgi karmaşası var herkeste aynı yan etkileri göstermez, yani başkasında oldu illa bende de olacak diye birşey yok olursa ilacı bırakmak yerine değiştiririm, benim adetimi düzenledi günü gününe oluyorum uzatmadı süresi kısaldı üç gün oluyorum dördüncü gün leke sonra bitiyor, ara kanama yok önceden hastanelik olurdum sancıyı kesti çok şükür kendi adıma spiralden iğneden kat kat iyi onlarda birden hormon yükleniyor hap ile minik minik hormon alıyorsun