Ben de taktırmak için doktoruma yazdım adet olmadan takamayız dedi. Adet olunca gel takalım dedi. İyi de bebeğim 7.5 aylık ve ben hala adet olmadım. Adet olmayı bekleyene kadar ya hamile kalırsam 😳 burada okuduklarıma göre adet olmadan da takılıyor. E benim doktor niye böyle dedi 🤔