1 yaşında kızım var ve emziriyorum öyle çok iştahlı her şeyi yiyen bir bebek değil uykusu gelince de memede olmayı çok seviyor bende dün ve bugün oruç tutmadım ama vicdanım kalbim hiç rahat değil sanki günaha giriyormuşum gibi hissediyorum yemek yemediği zamanlar anne sütü alıyor ya aç bırakırsam onun günahını nasıl öderim diye de düşünüyorum eşim fidye vermen gerekecek dedi tutmadığım günler içeeeinde diye ama bu kazaya girmiyor mu sonradan tutulabilir diye biliyorum sağlık sorunum yok çok şükür aranızda bilen ve en doğrusu neyse anlatabilir mi rica etsem kafam karıştı 🤔