153s34 Süt soguyunca yapacagim inşaallah o yzden sorayim dedim. Lordan olur mu yoksa illa suzme peynir mi gerekir.
153s34 bernnaa hee. Ya sutun icine bi parca suzme peynir koyup bekletiyorsun falan oyle oluyor. Dha ayrntili tabi tarif de ben kabaca anlattm.😂 Suan suzme peynirim yok lorum var acaba lorla olur mu diye merk ettimm.