aybarssmom_ fazla veriyorsunuz belli ki. Bebeğin emme refleksi var, ne uzatsanız emer. Bu aç olduğunu göstermez. Belki sadece sütünüz yetecek. Siz emzirirsiniz yine de huzursuzdur uyuyamaz ağlar, gazı vs olmadığına eminsinizdir, o zaman biraz mama vereyim dersiniz.