aliks terleyince teri soğuyup hasta olabilir. Oda ısısına göre giydirin. Ben sizin gibi küçükken uzun kollu badi üstüne ince tulum giydiriyordum. Sıcağı da sevmez zaten bebekler. Ensesi ve göğsü sıcaksa üşümüyor demekki buna görende giydirebilirsiniz