Kızlar bebeğim 42 günlük oruç tutmak istiyorum ama annemgil sütün azalır çocuk aç kalır günah vs diyorlar kararsız kaldım normal zamanda da zaten sabah ve akşam yiyorum öğlen yemek yemiyorum oruçta da sahur ve akşam yemeği olarak iki öğün yiyoruz yani bi fark yok gibi bilemedim sizce ?