nrysn Sıcak kafalar 😀 benim bebede 4 aylık doğduğu günden beri kafası sıcak ilk zaman bilmediğimden sürekli ateş ölçer ile bakar çoğu zaman 38 görüp hastaneye koşardık 2 3 farklı çocuk doktoruna götürdüm hepsi genelde bebeklerin kafası vücuduna göre daha sıcak olur normaldir dedi hatta enfeksiyon falan var mı diyede yalvar yakar kan tahlili bile baktırdım hicbirsey yok. Yani doktorlar için normal bir durum.