Merhaba arkadaşlar. Son bir haftadır düzenli uyuyan gece 1 kez emmeye kalkıp uyumaya devam eden, uzun süredir gaz damlasını bırakmış gazı hafiflemiş oğlum dün 4 ay 1 günlükken 4.ay aşılarını oldu birde rotanın 2. Dozunu. Aynı zamanda sidefer demir damlasına başladık ilk dozunu dün verdik.Gündüzü çok huysuz ve doğru düzgün uyumadan geçirdi.Akşam da 9 da gece uykusuna başladı 01:30 da bir uyandı 04:00’e kadar uyuyamadı. Gazı da vardı huysuzluğuda.Doğdu doğalı ilk kez böyle bir durumla karşı karşıya kaldık. Çok gazlı geceler de geçirdi ama hiç saatlerce uyumadığı olmadı.Ben bu durumun 4.ay atağı olduğunu düşünmüyorum çünkü bebeğim dur bugün 4 aylık oldum atağım başladı demiş olamaz. Aşılar veya demir takviyesine bağladım ve bugün ikinci kez demir damlasını verince gazının arttığını farkettim. Kızımda da oğlumda da tüm aşıları yaptırdım yaptırıyorum asla kaşı değilim. Aynı şekilde takviyeleri de kullanıyorum ama sidefer gaz yapmış olabilir diye düşünüyorum. Sidefer kullanıp gaz ve huysuzluk yaşayan yada 4. Ay aşılarından sonra huysuzluk gaz yaşayanlar varmı onu sormak istedim.