Deletedmom_82 Hiip pahalı diye bebelac Golda geçtim bebeğim ishal smaya geçmek istiyorum bebeğim 8 aylık hangisini almalıyım ?
Snglkargc_0107 Deletedmom_82 ben optipro kullanmıştım ama bebeğim daha 1.5 aylık flandi memnun kaldım
theblackvirgo Deletedmom_82 merhaba ama kullanıyoruz pahalı diye Bebelac geçtik sonra gözlemlerim iyi değildi tekrar sma optiroya geçtik en iyisi bu mama hipp kabız yapıyor benim kız da Q10 aylık hala mama ya devam 2 yaşa kadar sma kullanmayi dusunuyorum
moommyyy Deletedmom_82 comfort kullanıyoruz çok memnunuz. Bulmak biraz zor ama bebeğime hiç gaz yapmadı. Bir kere optipro kullandık comfort bulamadığımız için çok gaz yaptı benim bebeğime