Kızlar konumuz uyku olsun😀😀😀 uyku aralığınız nedir ya bı türkü cozemedım sınyallerını yakalıyorum ama 1.5 saat sonra uyuyunca ağlıyo uyumuyo yanı ama sınyallerı olmu oluyo 2 saat olunca aslınd hemen uyuyo ama daha bı hırcın oluyo yatmaya götürene kadar 1.45 kaldı onuda denicem sız nasıl uyutuyorsunuz? Kaç uyku vs ya aslında ben çok taktım bu uyku konusuna akışına bırakmak ıstıyorm çünkü benı çok strese soktu.e gerıleme vs derken perısan oldum ay uyandı uyanacakmı aglıyormu gıbı gıbı salmak lazım ama gece uykusu ıyı olması verımlı olması açısından gündüz uykuları kalıtesı çok önemli gece uykusuna 20:15gı ı rutınlerımıxı yapıp 9a doğru dalmıs oluyoruz akşamda sıkıntı yok ama gündüzler çok karışık saatlerı alarmlarda kurdum ama yok yanı