Ben pastörize sütü oda sıcaklığında ısıtmadan koyuyorum, üzerine de çay kaşığının ucuyla göz kararı ebebekte satılan toz halde probiyotik+prebiyotik mayadan (küçük bambu kaşıkla) ekleyip çok az karıştırıyorum. 40 derece 8 saate hazır oluyor yoğurdum hem kalıp gibi hem yumuşacık 😌 bende de weewell’in makinesi var çok memnunum, düşünen arkadaşlara tavsiye ederim.