ay_16 benim kızımda kakayı zor öğrendi bizde tutma yoktu ama
genelde aynı saatlerde yaptığı için resmen eşimle nöbetleşerek yüzüne bakıyoduk, ıkındığını gördüğümüz an kucaklayıp tuvalete koşuyorduk öyle öyle alıştı
ödül denediniz mi, kaka stickerları falan
Allah yardımcınız olsun insallah cabucak öğrenir