SeRra123 Beklenen adet tarihine 5 gün var ama hamile miyim diye çok merak ediyorum şimdi yapsam evde testte doğru çıkar mı yoksa biraz daha mi beklemeliyim?
bademoms248_ SeRra123 ben 2 hamileligimdede adetimden önce yaptım. Zaten planlı gebelikti ikiside. Biri adetten 2 gün önce biri 4 gün önce. Ikisindede çift çizgi çıkmıştı. Deneyebirsin eğer fazla testin varsa. Veya erken gebelik testi alabilirsin.
Kuzularinanasi SeRra123 dogru cikmaz.adet gunu gecince yapilir test.ama kan testi adete 1 2 gun kala dogru cikabilir.
neanladinyurdagull SeRra123 gecikme beklemeli yada en azından 1 gün falan yapılmalı 5 gün doğru sonuç vermeyecektir geç döllenmede olabilir
ffulya En güzeli gecikme olursa yapmak Diğer türlü yalancı pozitif falan olup hayal kırıklığı olabilir
kubra3796 SeRra123 ilk ilişki tarihinin üstünden 11 gün geçtiyse testte çıkar çıkmazsa 2 gün sonra tekrar denemelisiniz
Kuzularinanasi SeRra123 idrar testine cok da guven olmaz.en kesin kan testi verin bence kafaniz bulanmaz
SeRra123 Yaademm Bu postu yazdığım gün yaptım canım pozitif çıktı ertesi gün kan verdim emin olmak için kanda da çıktı