AselinAnnesiiiii Aile hekiminin verdiği Doğum kontrol hapını kullandım 1 ay oldu adet oldum ama adetim çok azaldı adet gibi değil yani. Sizin önerdiğiniz adeti bozmayacak bir hap var mı??
Zhraagk Aile hekimine danışmalısın canım şimdi burda bende dahil bi ilaç söyleriz yanlış yönlendirmeyelim çünkü doğum kontrol hapına başlamışsın aile hekimi daha uygun bir ilaç yazacaktır çünkü ilaç çeşitleri var