edefneee Kızlar kızım 6 aylık oldu bu ay 300 gram almış sizce normal mi sizde bu aylarda ne kadar kilo alıyorsunuz?
cnn1808 edefneee Canını sıkma benim bebede öyle çıktı herhangi bir sağlık sorunu yoksa perspentil tablosunda da normalse tamamdır doktorun demesi bundan sonra kilo artışı az olur boya gidecek dedi senin doktorun bir şey dedi mi