happymom1 bi kac sayfa görmüştüm. baya bisiler paylasmisti. detay htrlamiyorum ama mesela yeme icmeden bahsetmisti. kakao muz vs iyi değilmiş. onun disinda nebulazatorle iyotlu izotonik su veriyodu. iyotla ilgili bi sey daha vardi. unuttum şimdi ya. ameliyatsız kuculten ve bunu paylasan çok gzl sayfalar var. hastalanmayancocuk kullanıcı adli hesap var mesela. cok kisiye sifa oldu o hesap.