Kızlar oğlum 25 aylık 150 den fazla kelimesi var tv yok hayatımızda kitap çok okuyorum ama cümle kurmuyor herşeyin adını biliyor gördüğü herşeyin adını söyler 10 tane renk biliyor 1 den 10 a kadar sayar çoğu hayvanı bilir taklit eder adın ne yaşın ne dediğin de söyler ama erkek çocuk sorunsalı mı kafama çok taktım ya normal mi dil terapistine mi gitsem öneriniz nedir annelerim