5 yaşında bir kızım var ve sürekli ağlama krizleri birşeyi isterken almazsam kıyametler kopuyor yada birşey anlatırsa anlamazsam bana bağırıyor ve beni dövmeler de başladı saçımı çekiyor bugün elimi çizdi caddenin ortasında aşırı sinirli ve aşırı ağlama krizleri oluyor bazen dışarı çıkınca insanlar ona bakıncada bu oluyor nazarmı yoksa bu psikolojik bozuklukmu bilemiyorum bunun için napabilirim hiç bilmiyorum sinirden oturdum ağladım lütfen bana fikir verin