Semos_mom1 Merhaba bebeğim 1 ay 6 günlük yüzünde böyle şeyler çıktı doktor sıcaktan dedi ama anlayamadım böyle olan ve bir şey kullanıp faydasını gören var mı ! https://imgyukle.com/i/yWZxCn - - 
nuroner Semos_mom1 milia bu bizdede olmuştu yeni doğan döküntüsü diyorlae ter bezleri yeteri kadar gelişmediği için oluyor sanırım losyonu ile bol bol nemlendirdim geçmişti ama bi süre ara ara sönüp tekrar olmuştu
CLEXAN06 Bizdede vardı biraz kilo alınca bebeklerde böyle çıkar sıcaktanda olurrr hiç bir şey kullanmayın kendiliğinden solar gider