Su12345 Merhaba bebegim 4 ay 3 gunluk rotayi yaptirmak istiyorum ama gec mi kaldık acaba.bazi ozel nedenlerden dolayi unutmuşum biraz da maddiyat.
umosko Su12345 bizim doktorumuz 3.5 aya kadar 1. Doz yaptır demişti ama yinede Bi sorun ona göre hemen alırsınız
Duru1mom Sanırım geç kalmışsınız. En geç 3. Ay diye biliyorum ben başlama için rota aşısına. Yine de doktorunuza bi sorun
pembebiranne Bildiğim kadarıyla 15 hafta olmadan başlanmalı ama yinede doktorunuza sormanızda fayda var🙏🏼