princessgirl Kızlar dr sordum yeni doğanda olur bu kabarcıklar dedi. Bence alerji gibi yaşayan var mı
prensesannesi1_ princessgirl bizimde ilk doğduğunda boyledi atopik cilt dedi doktor mustela stelotopia kullandık geçti ama hergun sürüyorum sonra 3 ayda vücudu egzama oldu ve alerjisi varmış belkide yüzü o zaman belirti verdi bilmiyorum
Semos_mom1 princessgirl merhaba benzer birsey bizde de oldu hatta bende yeni görsel attım altına yazanlar olmuş bakın isterseniz
princessgirl Semos_mom1 tesekkür ederim baktım şimdi kaşınıyor mu sizinki eli sürekli yüzünde yoldu her yeri
prensesannesi1_ princessgirl evet yaptırdık ama sonuç bişey çıkmadı doktorumuz cikmiyabilir dedi ayı küçük olduğu için ama bu alerji yok diyemeyiz dedi ve doğru çıktı ben diyetteyim süt ürünleri denediğimde vücut tepki veriyor