Alerji 30 yaşında bile gelişebilir,alerji var ve zamanla vücut onu tölere ettiyse bir daha olması düşük ihtimal ama vücut her zaman herşeye alerji yapabilir demişti doktorumuz. Her zamanki şeyleri yemiştir ama fazla yemiş olabilir mesela ona dikkat edebilirsiniz. Oğlumun yumurtaya alerjisi vardı yüzde egzama ve kakada kan ile anladık deri testinde çıktı 3 hafta önce besin yükleme testi yapıldı ve kurtulduk çok şükür ama gözaltıları hiç kızarmadı. Her bünye farklı tepki veriyor olabilir