Kızlar hepimiz anneyiz ama burda artık iş çığrından çıkmış durumda bebeğim eline bakıyor otizm mi, bebeğim teker çeviryor otizm mi, bebeğim lambaya bakıyor otizm mi vs vs bu başlıkları açarak diğer anneleride tedirgin ediyorsunuz biraz önce “3 aylık bebeğim elini otizmli gibi yapıyor” diye konu açılmış yahu 3 aylık bebek daha o gözlerini açtığına şükret ne otizm mi? Bu başlıklardan sonra farkettim ki otomatikmen bizlerde çocuğumuzda o belirtler var mı diye arıyoruz zaten anneliğin ilk zamanlarında sağlam olmayan psikolojimiz dahada yıpranıyor oysaki otizmin belli başlı belirtileri var teker döndürme, lambaya bakma vs değil lütfen biraz sakin olun yada çok şüpheniz varsa doktora gidin. Burdaki diğer anneleride tedirgin etmenin anlamı yok benim çocuğumda o hareketleri yapıyor 5 aylık yani bende mi kafaya takip kendimi bitirmeliyim otizmli diye? Bence biraz kontrollü gidilmeli başlıklar açarken