nml Merhaba güzel anneler,bebişime hışırtılı bez kitap oyuncaktan aldım ve şimdi geldi.Kullananlar yıkadınız mı yıkadıktan sonra hışırtı sesi gidiyo mu acaba?
umosko nml bende ebebekten almıştım hışırtı gitmiyor ama içine katlanıyor gibi oluyor dışındak çekiştirerek düzeltiyorum
bebeimhosgeldin Şuan makina da olan hışırtılı top ve kitapla bakıştım bu soruyu görünce 3 4 kere yıkkatım sorun olmadı e bebekten almıştık
Ballikizim99 Yıkadım ben bşy olmadı bebek sabunuyla yıkadım iyice durulamak lazım köpüğü zor gidiyor çünkü