Belcimsaadet Hanımlar 20 günlük kız bebeğim var yaklasık 1 haftadır mantarla karışık alerjık pişik oldu merhem kulalnıyorhz. Bugun altını alırken vajınasından sıvımsı sarı akıntı geldi 2 3 defa normal mi ? Sarılıga var ama doktor riskli olmadığı inı söyledi. Ayrıca midesini cok bulandırıyor agız hareketlerinden anladığım kadarıyla. İlk anneligim normal mi bunlar hastneye götürmem gereklimi çünkü hastene ortamı malum enfeksiyon riskinden korkuyorum
Deniz2961 Belcimsaadet cnm hastaneye gotur burda norml dense bile cok kucuk saglık ocagı dk doktor bile biz anlamaz diyip cck doktorlarına sevk ediyor
Belcimsaadet Deniz2961 kaynana var basımda sorma izin verse götürücem de kesinlkle izin vermiyor hanımefendı herseyde hastanemi olur diyor
Deniz2961 Belcimsaadet cnm bnmkını dee kulagı akıyordu kaynanam tuttrtu anne sutu damla diye sabah doktra gotrdm ıyıkı damlatmamsm antıbytk VS verdi gecmezse hastenye ytrck