Değerli anneler herkese merhaba. 20 aylık bir kızım var. Gündüz uykularını yapmakta çok zorlanıyor. Uyumayınca akşam 5-6 arasında çok uykusu geliyor ve biraz uyuturum sonra uyandırırım diye düşünmeme rağmen uyanmamak için cıngar çıkarıyor ve en az 1.5 saat falan uyuyor. Ve bu şekilde tekrardan uyuması gece yarısını buluyor. Uyutmamayı da denedim. Ama bu defa çok huzursuz oluyor gece çok fazla uyanıyor. Bir de henüz sütten kesmedim :( sizce düzelir mi 2 yaşa geldiğinde? Çalıştığım için erken uyanıyorum ve sabahları kalkmakta çok zorlanıyorum. Üstelik stresli ve yorgun oluyorum. Sizce artık uyutmamayı mı denemem gerekiyor uzun süre?