kanalize ah bacım annelik gerçekten zormuş tek olunca bide inan doğumdan sonra lohusalık yaşamamıştım
Sanki şuan yaşıyor gibi bende inanılmaz bunalimdayim desem inanirmisin benim bebeğim pusetle bebek arabasiyla dışarda olunca çok şükür uyuyor ama inan ki ayaklarımın dermanı yok ama sirf kafam dinlensin ağlama sesi olmadan gün geçireyim diye ayaklarıma kuvvet eşimle çıkarıyoruz 10 bin adım yürüyorum eve geliyorum yine başlıyor maraton. Tek cikarmaya cesaret edemiyorum 3 gündür evdeydim resmen tırlaticaktim. Bugün annemler halime üzülüp geldiler de dışarı çıktık
Allah kolaylık versin bize