Benim bebişim 1 Nisan’da doğdu 1 yaşına girecek inşallah. Doğum günü yapmayı düşünüyorum ama malum oruç gündüz gelen olmaz gelse de tadı olmaz. Akşam bebeğim 8 8 buçukta uyur akşam da yapamam bayramdan sonra yapsam geç mi olur ? Siz yapacak mısınız ? Nasıl yapmam daha mantıklı? Bir de sunumluk olarak ne hazırlayabilirim? Eşimin tarafi baya kalabalik kv hepsini cagiralim diyor :(